Mizerska Renata

Nauczycielka MBSR i MBCT

RENATA MIZERSKA –  certyfikowany psychoterapeuta, psycholog, trener. Posiada certyfikat nauczyciela MBSR i terapeuty MBCT (The Institute for Mindfulness Based Approches, Niemcy).  Ukończyła jako pierwsza w Polsce Mindful Self-Compassion Teachers Training w Wielkiej Brytanii.

W latach 1999–2010 pracowała jako manager w korporacjach CWT, Tektronix, Volvo. Praca w międzynarodowych firmach była inspiracją dla realizacji nowych przedsięwzięć, w tym Uważni.pl, uczestniczy w wielu projektach jako konsultant.

Wspiera osoby chcące się rozwijać oraz osoby doświadczające kryzysu w życiu osobistym i zawodowym.  Pracuje indywidualnie oraz z grupami. Prowadzi programy mindfulness , treningi MBSR/MBCT (ponad 180 procesów szkoleniowych), warsztaty redukcji stresu, treningi rozwoju osobistego oraz warsztaty pracy z ciałem metodą Lowena. Współpracuje z Instytutem Centrum Onkologii w Warszawie.

Interesuje się tematyką Body-Mind Medicine oraz uważności (mindfulness) zarówno w obszarze badań, jak i ich stosowania w psychoterapii oraz w programach prozdrowotnych. Prowadzi wykłady, prezentacje i warsztaty dla profesjonalistów w obszarze pomagania, nauczycieli i managerów.

Ciągle doskonali swoje umiejętności zawodowe uczestnicząc w międzynarodowych konferencjach i warsztatach prowadzonych przez m.in.: Jona Kabat-Zinna, Susan Kaiser-Greenland, Marka Williamsa i Trish Bartley. Ukończyła specjalistyczne szkolenia min.: z interwencji kryzysowej, pracy z traumą, z doświadczeniem depresyjnym, lękowym, mindfulness w pracy z osobami z diagnozą choroby nowotworowej (MBCT-Cancer).

Jest Prezesem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt,  członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli MBSR i MBCT oraz Polskiego Stowarzyszenia Integracji Psychoterapii. Wspiera inicjatywę European Associations of Mindfulness Based Approaches oraz Ogólnopolską Akcję Psychoedukacyjną „RE:AKCJA W DEPRESJI”. Tworzy Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju KARUNA.

Redaktor merytoryczny książki „Psychoterapia Gestalt w praktyce klinicznej” pod red. G. Francessetti, M. Gecele, J. Roubal (Harmonia Universalis, 2016).

Pracuje pod stałą superwizją.