Kulińska Magdalena

Nauczycielka MBSR

MAGDALENA KULIŃSKA – jej przygoda z medytacją zaczęła się od kontaktu z ciałem. Praktykowała jogę, potem zainteresowała się analizą bioenergetyczną Aleksandra Lowena i poświęciła tej metodzie wiele miesięcy. W końcu trafiła na kurs MBSR i na nim poczuła jak ciało i umysł łączy się w niezwykły, subtelny sposób. To było w 2013 roku, wtedy rozpoczęła praktykę medytacji Mindfulness, która okazała się być jej zawodową ścieżką. Uważność i współczucie to jakości mające moc transformacji i uzdrawiania, które są dostępne każdemu człowiekowi. Dlatego podjęła się pracy, dzięki której ludzie mogą zmienić swoje życie na bardziej świadome i szczęśliwe. Dzielenie się medytacją z innymi ludźmi to bardzo wzbogacające doświadczenie, za które jest wdzięczna za każdym razem. W ciszy dużo się dzieje, warto dać temu czas i przestrzeń.

Wykształcenie:
Studiowała Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS.
Jest absolwentką szkoły trenerów Komunikacji opartej na Empatii (NVC) przy Dojrzewalni Róż oraz certyfikowaną nauczycielką programu MBSR przez Institute of Mindfulness Based Approaches (IMA).
Jest też absolwentką kursu Compassion Practitioner Foundation Course zorganizowanego w Polsce przez Mindfulness Association.
Aktualnie uczestniczy w kursie Mindful Educator Essentials dla nauczycieli i osób pracujących z dziećmi i młodzieżą organizowanym przez MindfulSchools.org.
Jest członkiem założycielem Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli MBSR/MBCT.

Ciągle rozwija swoją praktykę medytacyjną, uczestniczy w odosobnieniach i szkoleniach. Jej nauczyciele to: Jola Berezowska, Małgosia Jakubczak, Kristina Meinhard, Johan Tinge, Petra Meibert, Rob Nairn, Angie Ball, Anna Zubrzycki, Annick Nejevan, Megan Cowan, Chris McKenna.

Prywatnie: jest żoną, mamą trzech fajnych dziewczyn. Lubi gotować i karmić, świetnie przytula i słucha. Interesuje się alternatywnymi formami edukacji, wspiera środowisko, które inspiruje i wdraża pozasystemowe pomysły na naukę oparte na relacji, partnerstwie i podążaniu za ciekawością.