Wakacyjny Kurs Mindfulness – Anna Gubernat

Monika Wądołowska

Organizator

Monika Wądołowska
Telefon
660 783 816
Email
przestrzen.mindfulness@gmail.com
Strona WWW
http://www.przestrzenmindfulness.pl/

Lokalizacja

Warszawa - Kredytowa 6/22
Kategoria

Więcej informacji

Czytaj więcej

Data

08 07 2018

Czas

10:30

etykiety

8-tyg. Kurs Mindfulness

Wakacyjny Kurs Mindfulness – Anna Gubernat

Witam serdecznie
 
otrzymałam prośby od osób pozostających w lipcu i sierpniu, w Warszawie, a także osób spoza Warszawy o zorganizowanie kursu mindfulness podczas wakacji. Zdecydowałam się na zorganizowanie intensywnego, wakacyjnego kursu w niedziele przed południem. Będzie to 39 edycja Kursu MBSR, którą poprowadzę osobiście. Spotkamy się w co drugą niedzielę, począwszy od 8 lipca, w godz. 10:30-15:30. Dodatkowo, spotkamy się w sobotę 18 sierpnia, w godz. 10:30-17:00 na Dniu Uważności (kolejnego dnia, w niedzielę – odbędzie się ostatnie spotkanie kursu). Poniżej znajdziesz konkretne daty poszczególnych spotkań.
Jeśli daty Ci pasują, masz w sobie determinację i czas na praktykę własną pomiędzy spotkaniami (od 45 do 60 min.. każdego dnia), zapraszam Cię serdecznie na wakacyjny kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).
Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje – świadomymi wyborami. Nauczymy się zauważać to, że mamy myśli i emocje, ale nimi nie jesteśmy i nie musimy utożsamiać się z myślami i emocjami, które nam towarzyszą. Nauczymy się jak przechodzić ze sfery działania do sfery bycia. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.
Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym – Twoim własnym i pozostałych uczestników – towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.
Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?
 
🔹 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności)
,
został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.
 
W ciągu 39 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:
● trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
● zwiększenia zdolności relaksowania się,
● uczy radzenia sobie ze stałym bólem,
● zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,
● podwyższenie samooceny,
● wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć
● rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.
MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.
 
🔹 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
● stres związany z pracą i życiem osobistym
● niepokój i przemęczenie
● problemy ze snem
● chroniczny ból
● podwyższone ciśnienie krwi
● bóle głowy
● zaburzenia lękowe
● rozwój osobisty
● pogłębienie praktyki
 
🔹 Jak przebiega trening MBSR ?
● trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni (intensywny, wakacyjny Kurs Mindfulness potrwa 6 tyg. i odbędzie się podczas 4 spotkań + Dzień Uważności w sobotę).
● zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 7 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)
● każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.
● po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)
● każdy uczestnik otrzyma nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań
● główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.
 
🔹 Zapisy i rejestracja:
Na 8-tyg. Kurs MBSR obowiązują zapisy i jest ograniczona liczba miejsc. Osoby zainteresowane powyższym kursem, zapraszam do wypełnienia Formularza Rejestracyjnego, dostępnego online pod LINKIEM: bit.ly/rejestracja_mbsr, wówczas będę mogła skontaktować się w sprawie umówienia rozmowy.
 
🔹 Najbliższe darmowe, otwarte Spotkanie Zerowe:
● 01.07.2018 (niedziela), godz. 10:30-12:00, ul. Kredytowa 6/22, Warszawa – LINK bit.ly/spotkanie_zerowe_01-07-2018
 
🔹 Najbliższy Kurs MBSR:
● Niedziela, 08.07.2018, godz. 10:30, ul. Kredytowa 6/22, Warszawa – LINK bit.ly/08-07-2018_MBSR
 
🔹 Rozmowa indywidualna:
Niezależnie od Spotkania Zerowego, odbywam indywidualną rozmowę telefoniczną z każdą osobą zainteresowaną uczestnictwem w kursie. Data i godzina rozmowy jest ustalana po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, dostępnego online, pod LINKIEM bit.ly/rejestracja_mbsr (telefonicznie ustalam z uczestnikiem dogodny termin i godzinę rozmowy).
Spotkanie Zerowe nie obliguje do uczestnictwa w 8-tyg. Kursie MBSR i jest darmowe. Podobnie jak wypełnienie formularza rejestracyjnego i rozmowa indywidualna.
 
🔹 Cena:
Cena kursu w promocji wynosi 990 zł. (przy płatności jednorazowej). Warunkiem promocji jest:
● wypełnienie formularza rejestracyjnego,
● odbycie rozmowy indywidualnej
● płatność do 5 lipca (całości lub pierwszej raty)
Jest możliwa płatność w 2 ratach, wówczas cena w okresie promocyjnym wynosi 1020 zł. (2 x 510 zł.)
 
Do każdej wpłaty wystawiana jest faktura.
Liczba miejsc jest ograniczona i o zapisie decyduje wypełnienie formularza rejestracyjnego, odbycie rozmowy indywidualnej, wpłata pierwszej raty lub całości należności.
 
Cena regularna kursu to 1200 zł. (płatność jednorazowa), 1240 zł (płatność w 2 ratach – 2 x 620 zł.).
 
🔹 Terminy i godziny spotkań niedzielnego Kursu MBSR:
● 08.07.2018, w g. 10:30-15:30, spotkanie 1 i 2
● 22.07.2018, w g. 10:30-15:30, spotkanie 3 i 4
● 05.08.2018, w g. 10:30-15:30, spotkanie 5 i 6
● 18.08.2018, w g. 10:30-17:00, Dzień Uważności
● 19.08.2018, w g. 10:30-15:30, spotkanie 7 i 8
 
🔹 Prowadząca:
Anna Gubernat – certyfikowana nauczycielka MBSR, nauczycielka MBLC (Mindfulness Based Living Course) i CBLC (Compassion Bases Living Course), w trakcie certyfikacji, certyfikowanych przez Mindfulness Association (UK).
Członek i prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness, członek Mindfulness Association (UK), studentka ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Założycielka i przewodnicząca Koła Naukowego Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, pomysłodawczyni rozszerzenia działalności Koła na inne Wydziały Zamiejscowe Uniwersytetu SWPS (powstały samodzielne Koła Naukowe zajmujące się mindfulness w Sopocie, Poznaniu i we Wrocławiu).
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na stronę: bit.ly/Anna_Gubernat.
 
🔹 Kontakt:
W razie ewentualnych niejasności, pytań – pozostaję do Twojej dyspozycji: Anna Gubernat, tel.: 501403015, email: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl
 
🔹 Przydatne linki:
● Facebook – bieżące wydarzenia bit.ly/fb_wydarzenia
● Facebook – fanpage mindfulnesskursy.pl bit.ly/mindfulnesskursy_FB
● Strona mindfulnesskursy.pl – bieżące wydarzenia bit.ly/mindfulness_aktualnosci
● Newsletter – informacje o promocjach, wydarzeniach bit.ly/newsletter_zapisy
 
Do miłego zobaczenia,
Anna Gubernat
X