Wakacyjny Kurs Mindfulness – Anna Gubernat

Anna Gubernat

Organizator

Anna Gubernat
Telefon
501403015
Email
a.gubernat@mindfulnesskursy.pl
Strona WWW
http://www.mindfulnesskursy.pl/

Lokalizacja

Warszawa - Koszykowa 60/62
MindfulnessKursy.pl Anna Gubernat
Kategoria

Więcej informacji

Czytaj więcej

Data

11 08 2018

Czas

10:30

etykiety

8-tyg. Kurs Mindfulness

Wakacyjny Kurs Mindfulness – Anna Gubernat

Witam serdecznie
 
Zapraszam na intensywny, sobotnio-niedzielny Kurs Mindfulness w sierpniu i wrześniu. 5 spotkań, 4 weekendy, 3 soboty i 1 niedziela (w godz. 10:30-15:30), 1 niedziela (w godz. 10:00-16:30). Spotykamy się od 11.08, w co drugą sobotę, czasem niedzielę. Poniżej znajdziesz konkretne daty i godziny poszczególnych spotkań. Będzie to 40 edycja Kursu MBSR, którą poprowadzę osobiście.
Jeśli daty Ci pasują, masz w sobie determinację i czas na praktykę własną pomiędzy spotkaniami (od 45 do 60 min.. każdego dnia), zapraszam Cię serdecznie na intensywny kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).
Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje – świadomymi wyborami. Nauczymy się zauważać to, że mamy myśli i emocje, ale nimi nie jesteśmy i nie musimy utożsamiać się z myślami i emocjami, które nam towarzyszą. Nauczymy się jak przechodzić ze sfery działania do sfery bycia. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.
Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym – Twoim własnym i pozostałych uczestników – towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.
Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?
 
🔹 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności)
,
został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.
 
W ciągu 39 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:
● trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
● zwiększenia zdolności relaksowania się,
● uczy radzenia sobie ze stałym bólem,
● zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,
● podwyższenie samooceny,
● wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć
● rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.
MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.
 
🔹 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
● stres związany z pracą i życiem osobistym
● niepokój i przemęczenie
● problemy ze snem
● chroniczny ból
● podwyższone ciśnienie krwi
● bóle głowy
● zaburzenia lękowe
● rozwój osobisty
● pogłębienie praktyki
 
🔹 Jak przebiega trening MBSR ?
● trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni (intensywny, wakacyjny Kurs Mindfulness potrwa 6 tyg. i odbędzie się podczas 4 spotkań + Dzień Uważności w sobotę).
● zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 7 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)
● każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.
● po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)
● każdy uczestnik otrzyma nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań
● główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.
 
🔹 Zapisy, rejestracja i rozmowa indywidualna:
Na 8-tyg. Kurs MBSR obowiązują zapisy i jest ograniczona liczba miejsc. Osoby zainteresowane powyższym kursem, zapraszam do wypełnienia Formularza Rejestracyjnego, dostępnego online pod LINKIEM
Przeprowadzam indywidualną rozmowę (telefoniczną) z każdą osobą zainteresowaną uczestnictwem w kursie. Datę i godzinę rozmowy wybierz samodzielnie pod LINKIEM  po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
Spotkanie Zerowe, wypełnienie formularza rejestracyjnego i rozmowa indywidualna nie obligują do uczestnictwa w 8-tyg. Kursie MBSR.
 
🔹 Najbliższe darmowe, otwarte Spotkanie Zerowe:
● 04.08.2018 (sobota), godz. 11:00-12:30, ul. Koszykowa 60/62, Warszawa – LINK 
 
🔹 Najbliższy Kurs MBSR:
● Sobota, 11.08.2018, godz. 10:30, ul. Koszykowa 60/62, Warszawa – LINK 
 
🔹 Cena:
Cena kursu w promocji wynosi, przy płatności całości lub pierwszej raty:
● do 27.07 – 900 zł (płatność jednorazowa), 2 x 470 zł (płatność w 2 ratach)
● do 03.08 – 990 zł (płatność jednorazowa), 2 x 515 zł (płatność w 2 ratach)
● do 10.08 – 1090 zł (płatność jednorazowa), 2 x 565 zł (płatność w 2 ratach)
 
Warunkiem promocji jest:
● wypełnienie formularza rejestracyjnego,
● odbycie rozmowy indywidualnej
● płatność kwoty dedykowanej dacie wpłaty na konto
 
Do każdej wpłaty wystawiana jest faktura.
Liczba miejsc jest bardzo ograniczona i o zapisie decyduje wypełnienie formularza rejestracyjnego, odbycie rozmowy indywidualnej, wpłata pierwszej raty lub całości należności.
 
Cena regularna kursu to 1200 zł. (płatność jednorazowa), 1240 zł (płatność w 2 ratach – 2 x 620 zł.).
 
🔹 Dane do przelewu:
MindfulnessKursy.pl Anna Gubernat
nr konta 63 1140 2004 0000 3802 7755 2406 prowadzonego w mBank S.A.
 
🔹 Terminy i godziny spotkań sobotnio-niedzielnego Kursu MBSR:
● 11.08.2018 (sobota), w g. 10:30-15:30, spotkanie 1 i 2
● 25.08.2018 (sobota), w g. 10:30-15:30, spotkanie 3 i 4
● 08.09.2018 (sobota), w g. 10:30-15:30, spotkanie 5 i 6
● 09.09.2018 (niedziela), w g. 10:00-16:30, Dzień Uważności
● 23.09.2018 (niedziela), w g. 10:30-15:30, spotkanie 7 i 8
 
🔹 Prowadząca:
Anna Gubernat – certyfikowana nauczycielka MBSR, nauczycielka MBLC (Mindfulness Based Living Course) i CBLC (Compassion Bases Living Course), w trakcie certyfikacji, certyfikowanych przez Mindfulness Association (UK).
Członek i prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness, członek Mindfulness Association (UK), studentka ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Założycielka i przewodnicząca Koła Naukowego Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, pomysłodawczyni rozszerzenia działalności Koła na inne Wydziały Zamiejscowe Uniwersytetu SWPS (powstały samodzielne Koła Naukowe zajmujące się mindfulness w Sopocie, Poznaniu i we Wrocławiu).
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na STRONĘ.
 
🔹 Kontakt:
W razie ewentualnych niejasności, pytań – pozostaję do Twojej dyspozycji: Anna Gubernat, tel.: 501403015, email: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl
 
🔹 Przydatne linki:
● Facebook – bieżące wydarzenia 
● Facebook – fanpage mindfulnesskursy.pl 
● Strona mindfulnesskursy.pl – bieżące wydarzenia 
 
Do miłego zobaczenia,
Anna Gubernat
X