8-tyg. Kurs MfS Breathworks – Monika Wądołowska

Monika Wądołowska

Organizator

Monika Wądołowska
Telefon
660 783 816
Email
przestrzen.mindfulness@gmail.com
Strona WWW
http://www.przestrzenmindfulness.pl/

Lokalizacja

Olsztyn - ul. Wilczyńskiego 25E

Więcej informacji

Czytaj więcej

Data

29 09 2018

Czas

11:00

etykiety

8-tyg. Kurs Mindfulness

8-tyg. Kurs MfS Breathworks – Monika Wądołowska

Mindfulness na Stres w Olsztynie od 29 września

Kurs skierowany jest do osób, które:

• Pragną lepiej radzić sobie ze stresem i natłokiem myśli
• Czują potrzebę odnalezienia większego spokoju i harmonii w swoim życiu
• Pragną lepiej poznać samych siebie – swoje schematy postępowania i wzorce myślenia
• Chcą podejmować bardziej świadome decyzje
• Potrzebują zwolnić, ale nie wiedzą jak
• Chciałby nauczyć się tego, jak pełniej i życzliwiej być ze sobą
• Borykają się z natłokiem myśli, bezsennością, lękiem, bólem
• Są krytyczne wobec siebie i pragną nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą
• Są ciekawe praktyki uważności oraz tego, co może ona wnieść w ich życie
• Są ciekawe tego, czym jest medytacja i chciałby zacząć medytować
• Mają w sobie gotowość do udziału w kursie przez min. 3 spotkania oraz do codziennej praktyki przez 30-40 minut, bo wiedzą, że wszelkie trwałe zmiany wymagają czasu i zaangażowania 🙂

CZAS TRWANIA: 
8 tygodni, CO DRUGA SOBOTA POCZYNAJĄC OD 29 WRZEŚNIA 2018

GODZINY: 11-16:00 (do potwierdzenia)

MIEJSCE: Centrum H&B, ul. Wilczyńskiego 25E, lokal 223 (II piętro, nad restauracją Jakubek)

Kurs prowadzony będzie przez Monikę Wądołowską – psychologa i certyfikowanego trenera Mindfulness (Breathworks, Manchester, UK) pod regularną superwizją i rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Mindfulness: http://mindfulness.com.pl/

OPIS 

W trakcie kursu wspólnie będziemy kształtować nowe umiejętności sprzyjające naszemu dobrostanowi oraz wzbogacać swoją wiedzę o to czym jest uważność i w jaki sposób jej rozwijanie przyczynia się do redukcji stresu oraz cierpienia w naszym życiu i wokół nas.

Odpowiemy sobie także na pytania o to, w jaki sposób:

• działa umysł w sytuacjach stresowych i przyczynia się do wzrostu cierpienia, bólu i napięcia w życiu
• praktykować uważność w atmosferze życzliwej ciekawości
• wnosić w swoje życie więcej równowagi poprzez lepsze
poznanie siebie oraz uczenie się tego jak świadomie (zamiast automatycznie) reagować na to, co się dzieje
• lepiej radzić sobie z bólem i zmęczeniem, które często są odpowiedzią organizmu na stres
• żyć bieżącą chwilą i odnajdywać w niej przestrzeń na wybór
• zyskiwać większą świadomość siebie, swojego ciała i oddechu
• pozostawać aktywnym fizycznie respektując granice swojego ciała

ZAJĘCIA

Zajęcia mają charakter praktyczny i odbywają się co drugi tydzień przez 8 tygodni. Każda sesja trwa ok 5 godzin z uwzględnieniem przerwy obiadowej oraz na herbatę.

Jest to wersja weekendowa cotygodniowego kursu, gdzie podczas 1 zajęć realizujemy 2 tematy.

Uczestnicy otrzymują wiedzę merytoryczną oraz czerpią z własnego doświadczenia i osobistej praktyki. Zajęcia odbywają się w grupie do 12 osób. Nie stanowią terapii ani psychoterapii, chociaż są przestrzenią wymiany doświadczenia pomiędzy uczestnikami.

Podczas każdych zajęć przewidziana jest minutowa przerwa a wszelkie aktywności są naprzemienne. Uczestnicy siedzą na krzesłach lub poduszkach medytacyjnych w zależności od własnych preferencji i możliwości. Istotną częścią kursu jest codzienna praktyka wykonywana w domu – około 30 – 40 minut każdego dnia.Każdy uczestnik otrzymuje materiały stanowiące wsparcie do kursu.Kurs poprzedzony jest darmowym i niezobowiązującym spotkaniem zerowym (dającym możliwość porozmawiania z nauczycielem, dowiedzenia się czym jest uważność i ‚przetestowania jej’ na własnej skórze). Więcej informacji o spotkaniu zerowym znajdziesz tutaj:

BEZPŁATNE SPOTKANIE INFORMACYJNE – ZEROWE – 15 września, godzina 12:00

ZAPISY

Aby mieć pewność udziału w kursie należy przesłać zgłoszenie drogą mailową oraz wpłacić zaliczkę w wysokości 250 zł na dane:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Start Up”
ul. Żurawia 6/12, lok. 766
00-503 Warszawa, Polska
NIP 5213641211
tytułem: mindfulness olsztyn
Numer konta: 30114010100000543359001204

O udziale w kursie decyduje rozmowa osobista z uczestnikiem, podczas której wspólnie sprawdzamy, czy kurs jest w stanie odpowiedzieć na potrzeby osoby zainteresowanej 🙂 Zachęcamy aby wpłaty zaliczki dokonać PO rozmowie 🙂 Zaliczka jest bezzwrotna poza sytuacją gdy kurs nie odbędzie się z winy organizatora lub zbyt małej grupy.

ZGŁOSZENIA ORAZ PYTANIA:

przestrzen.mindfulness@gmail.com
660 783 816

KOSZT – 600 zł przy zapisie do końca sierpnia i 650 zł – kwota regularna – po tym terminie.

niższa cena również dla studentów, osób po 60.r.ż. oraz przy zapisach w parze – 600 zł/ os.

*Cena jest ceną preferencyjną dla miasta Olsztyn i jest niższa niż cena kursów w Warszawie oraz innych miastach, nie ulega obniżeniu może być natomiast rozłożona na raty 🙂 *

CZEGO JESZCZE SIĘ SPODZIEWAĆ?

Miłej atmosfery i uczenia się w przyjaznych, pełnych życzliwości warunkach. Dobrej herbaty, kawy i zdrowego poczęstunku oraz wsparcia ze strony nauczyciela pomiędzy zajęciami jeśli będzie taka potrzeba.:)

CO ZMIENI KURS A CZEGO NIE ZMIENI?

Praktyka uważności nie sprawi, że Twoje emocje, myśli, wyobrażenia, fantazje znikną lub też, że przestaną spotykać Cię przykre sytuacje a stres nigdy więcej Cię nie dopadnie. Uważność nie jest też afirmowaniem rzeczywistości i życzeniowym (pozytywnym) myśleniem a intencją do widzenia i spotykania się z tym co jest, takim jakie jest.

To bycie ze wszystkim co mamy w sobie i tym, co nas spotyka niezależnie od tego, jakie jest. To stopniowe oduczanie się pewnych nawyków w imię tworzenia nowych i zdrowszych, dzięki którym można zyskać więcej równowagi w życiu, a stresujące sytuacje, choć wciąż będą się pojawiać, przestaną być aż tak obciążające i odbierać radość życia.

Jasne widzenie sytuacji i uznawanie tego co się wydarza często jest początkiem zmiany. Daje też przestrzeń na podejmowanie bardziej świadomych decyzji. Dzięki pełniejszemu byciu w chwili obecnej mamy większą świadomość siebie, własnych reakcji oraz potrzeb co pozytywnie przekłada się na to jak funkcjonujemy w różnych sytuacjach życiowych oraz w relacjach z innymi. Do rozpoczęcia takiej własnej przygody serdecznie Cię zapraszam 🙂

METODA BREATHWORKS
Kurs zostaje poprowadzony przez Monikę Wądołowską – psychologa oraz certyfikowanego nauczyciela uważności (certyfikcja w Breathworks, Manchester, UK). Cechą kursów Breathworks jest to, że choć wyrastają z najbardziej znanego na świecie MBSR są rozbudowane o aspekt budowania i praktykowania życzliwości wobec siebie oraz innych. Ten element jest kluczowy w programach Breathworks i stanowi mocne wsparcie do praktyki uważności. Program zawiera również elementy Mindfulness Based Pain Management (zarządzania bólem opartego na uważności) stworzonego przez Vidyamalę Burch, założycielkę Breathworks. Badania kliniczne pokazują wysoką skuteczność kursów w radzeniu sobie ze stresem, bólem oraz chorobą. Zyskały również rekomendację Jon Kabat – Zinna – twórcy programu Redukcji Stresu Opartej na Uważności (MBSR) oraz Marka Williamsa (Terapia Poznawcza Oparta Na Uważności – MBCT). Więcej o praktyce uważności w podejściu Breathworks:

www.przestrzenmindfulness.pl
http://www.breathworks-mindfulness.org.uk

Zapraszam 🙂
Monika Wądołowska / Przestrzeń Mindfulness