8-tyg. Kurs MfH – Magdalena Długołęcka

Magdalena Długołęcka

Organizator

Magdalena Długołęcka
Telefon
737475359
Email
magdalena.dlugolecka@dobrostan.org.pl
Strona WWW
http://dobrostan.org.pl/

Lokalizacja

Gdańsk - Sobótki 5 / 3a
DobroStan

Więcej informacji

Czytaj więcej

Data

02 10 2017

Czas

17:30

etykiety

8-tyg. Kurs Mindfulness

8-tyg. Kurs MfH – Magdalena Długołęcka

8-tygodnowy trening radzenia sobie z bólem i przewlekłą chorobą Mindfulness dla zdrowia (MfH)

 

Praktyka uważności pomaga łagodzić stres, przewlekły ból, zmęczenie i inne objawy towarzyszące chorobie. Jest metodą rekomendowaną przez kliniki leczenia bólu na całym świecie. Trening uważności sprawia, że stopniowo zdobywamy większą świadomość siebie i swoich relacji z innymi ludźmi, co w efekcie podnosi komfort naszego życia i dobrostan. Zmienia się stosunek do choroby – zamiast oporu i odrzucenia pojawia się życzliwość i akceptacja.

Wszystkie ćwiczenia prezentowane na kursie można praktykować w domu i tym samym zwiększyć poczucie kontroli nad stanem własnego zdrowia. Jon Kabat- Zinn, który jako pierwszy zastosował mindfulness w medycynie, nazwał uważność „medycyną uczestniczącą”. Osoby, które przychodzą na kurs nie poddają się biernie procedurom dokonywanym przez profesjonalistów. Zamiast tego aktywnie uczestniczą w procesie własnego zdrowienia. Dzięki temu zyskują dostęp do własnych wewnętrznych zasobów i odkrywają, jak żyć lepiej i pełniej.

 

Program kursu:

 

  • Radzenie sobie z bólem i chorobą w codziennym życiu
  • Świadomość ciała i oddechu
  • Delikatne ćwiczenia uważności w ruchu
  • Techniki relaksacyjne
  • Medytacja uważności połączona z praktyką życzliwości

Kurs jest kierowany do osób, które ciepią z powodu bólu, przewlekłej choroby lub innych problemów ze zdrowiem (jak chroniczne zmęczenie czy fizyczne dolegliwości wywołane stresem). Z treningu korzystają osoby cierpiące na chroniczny ból pleców, zespół jelita drażliwego, artretyzm, ból pooperacyjny, chorobę nowotworową, fibromialgię i stwardnienie rozsiane.

Trening uważności obejmuje osiem spotkań po 2,5 godziny (pierwsze i ostatnie trwają pół godziny dłużej) oraz jedno całodzienne spotkanie weekendowe – łącznie 27 godzin zajęć warsztatowych. Weekendowa edycja kursu obejmuje 4 sobotnie spotkania, które odbywają się co 2 tygodnie. Uczestnicy treningu są zachęcani do samodzielnego ćwiczenia poznanych technik przez ok. 20-30 minut dziennie, przez cały czas trwania kursu.

Najbliższy kurs rozpoczyna się 2 października. Spotkania odbywają się w poniedziałki w godzinach 17.30 – 20.00. Całodzienna praktyka uważności odbędzie się w sobotę w godzinach 10.00 – 16.00. Dokładny termin zostanie uzgodniony ze wszystkimi uczestnikami podczas pierwszego spotkania.

 

Kontakt, informacje i zapisy:

 

Magdalena Długołęcka
T: 737 475 359
E: magdalena.dlugolecka@dobrostan.org.pl

 

Prowadząca:

 

 

Magdalena Długołęcka – psycholog, psychoterapeutka i nauczycielka uważności certyfikowana w Breathworks Mindfulness. Prowadziła warsztaty i treningi uważności w Centrum Praw Kobiet, Klinice Stresu, Akademii Walki z Rakiem oraz na Uniwersytecie SWPS. Więcej…

 

Cena:

 

Cena kursu to 1100 zł Możliwość płatności w ratach: 100 zł przy zapisie, 700 zł przed rozpoczęciem kursu, 300 zł przed 4 spotkaniem. Dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji materialnej przewidziana jest pula miejsc z 50% zniżką od ceny regularnej. Cena obejmuje: 48 godzin szkoleniowych (warsztaty grupowe oraz praca własna), konsultacje indywidualne oraz materiały szkoleniowe – podręcznik “Mindfulness dla zdrowia”, skrypt i płytę CD z nagraniami do pracy własnej.

X