8-tyg. Kurs MBSR – Anna Gubernat

Anna Gubernat

Organizator

Anna Gubernat
Telefon
501403015
Email
a.gubernat@mindfulnesskursy.pl
Strona WWW
http://www.mindfulnesskursy.pl/

Lokalizacja

Warszawa - Lwowska 17/19
Szkoła Jogi Shakti
Kategoria

Więcej informacji

Czytaj więcej

Data

21 09 2017

Czas

09:30

etykiety

8-tyg. Kurs Mindfulness

8-tyg. Kurs MBSR – Anna Gubernat

Witam serdecznie

i zapraszam na poranny (czwartkowy) 8-tyg. kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction / Redukcji Stresu Opartej na Uważności), który rozpocznie się 21.09.2017, o godz. 09:30, przy ul. Lwowskiej 17, w Warszawie.

Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje – świadomymi wyborami. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.

Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym – Twoim własnym i pozostałych uczestników – towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.

Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?

 

🔹 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności),

 

został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.

W ciągu 38 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:

  • trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
  • zwiększenia zdolności relaksowania się,
  • uczy radzenia sobie ze stałym bólem,
  • zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,
  • podwyższenie samooceny,
  • wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć
  • rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.

MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.

 

🔹 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?

 

  • stres związany z pracą i życiem osobistym
  • niepokój i przemęczenie
  • problemy ze snem
  • chroniczny ból
  • podwyższone ciśnienie krwi
  • bóle głowy

 

🔹 Jak przebiega trening MBSR ?

 

trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni. W tym czasie będziemy się spotykać co tydzień, w tym samym miejscu na 3 godz. (1-sze i 8-me spotkanie) i 2,5 godz. (spotkania od 2-go do 7-go).

  • zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 7 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)
  • każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.
  • po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)
  • każdy uczestnik otrzyma 3 nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań
  • główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.

 

🔹 Spotkania zerowe we wrześniu 2017:

 

 

🔹 Kursy MBSR we wrześniu 2017:

 

 

🔹 Miejsce i terminy spotkań kursowych:

 

Oba Spotkanie Zerowe i Kursy MBSR odbędą się w Szkole Jogi Shakti, ul. Lwowska 17/19, 00-660 Warszawa (5 min. pieszo od stacji metra Politechnika).

🔹 Terminy i godziny spotkań WIECZORNEGO (w niedziele) Kursu MBSR:

 

  • 17.09.2017, w g. 18:00-21:00, spotkanie 1
  • 24.09.2017, w g. 18:00-20:30, spotkanie 2
  • 01.10.2017, w g. 18:00-20:30, spotkanie 3
  • 08.10.2017, w g. 18:00-20:30, spotkanie 4
  • 15.10.2017, w g. 17:00-21:00, spotkanie 5 i 6
  • 29.10.2017, w g. 18:00-20:30, spotkanie 7
  • 05.11.2017, w g. 18:00-21:00, spotkanie 8

 

🔹 Terminy i godziny spotkań PORANNEGO (w czwartki) Kursu MBSR:

 

  • 21.09.2017, w g. 09:30-12:00, spotkanie 1
  • 28.09.2017, w g. 09:30-12:00, spotkanie 2
  • 05.10.2017, w g. 09:30-12:00, spotkanie 3
  • 12.10.2017, w g. 09:00-13:00, spotkanie 4 i 5
  • 26.10.2017, w g. 09:30-12:00, spotkanie 6
  • 02.11.2017, w g. 09:30-12:30, spotkanie 7
  • 09.11.2017, w g. 09:30-12:30, spotkanie 8

Dzień Uważności – dla kursu porannego i wieczornego – odbędzie się w sobotę 28.10.2017 w godz. 10:00-16:30.

 

🔹 Cena, zapisy i rejestracja

 

Cena regularna kursu przy:

🔸 płatności jednorazowej to 1060 zł
🔸 przy płatności w 2 ratach to 2 x 535 zł
🔸 przy płatności w 3 ratach to 3 x 360 zł

Liczba miejsc jest ograniczona i o zapisie decyduje wypełnienie formularza rejestracyjnego, wpłata pierwszej raty lub całości należności (płatność powinna być zaksięgowana dzień przed rozpoczęciem kursu; zdecydowanie preferowana płatność przelewem).

Dane do przelewu znajdziesz w formularzu rejestracyjnym.

Jeśli potrzebujesz faktury – wypełnij właściwe pole w formularzu rejestracyjnym. Link do rejestracji

 

🔹 Na Facebooku:

 

Na Facebooku znajdziesz wszystkie bieżące wydarzenia pod linkiem

 

🔹 Prowadząca:

 

Anna Gubernat – certyfikowana nauczycielka MBSR, nauczycielka MBLC (Mindfulness Based Living Course) i CBLC (Compassion Bases Living Course), w trakcie certyfikacji, certyfikowanych przez Mindfulness Association (UK).

Członek i prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness, członek Mindfulness Association (UK), studentka ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Pomysłodawczyni i przewodnicząca Koła Naukowego Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, pomysłodawczyni rozszerzenia działalności Kół na inne Wydziały Zamiejscowe Uniwersytetu SWPS (powstały samodzielne Koła Naukowe zajmujące się mindfulness w Sopocie, Poznaniu i we Wrocławiu).

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na stronę.

 

🔹 Kontakt:

 

Anna Gubernat
tel.: 501 40 30 15
e-mail: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl

 

🔹 Newsletter i rabaty:

 

Szukasz informacji o kursach, spotkaniach, szkoleniach, praktyce mindfulness?
Zapisz się na newsletter – niech nigdy nie ominie Cię żadne wydarzenie.
Wyłącznie subskrybenci otrzymują informacje o promocjach i rabaty.
Zapraszam we wrześniu na kursy, spotkania, praktykę mindfulness.

Link do zapisu na newsletter

X