8-tyg. Kurs MBSR – Anna Gubernat

Anna Gubernat

Organizator

Anna Gubernat
Telefon
501403015
Email
a.gubernat@mindfulnesskursy.pl
Strona WWW
http://www.mindfulnesskursy.pl/

Lokalizacja

Warszawa - Kredytowa 6/22
Kategoria

Więcej informacji

Czytaj więcej

Data

15 01 2018

Czas

09:30

etykiety

8-tyg. Kurs Mindfulness

8-tyg. Kurs MBSR – Anna Gubernat

Witam serdecznie

i zapraszam Cię na poranny (poniedziałkowy) 8-tyg. kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction / Redukcji Stresu Opartej na Uważności), który rozpocznie się 15.01.2018, o godz. 09:30, przy ul. Kredytowej 6/22, w Warszawie.

​Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje – świadomymi wyborami. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.

​Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym – Twoim własnym i pozostałych uczestników – towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.

​Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?

 

🔹 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności) ,

został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.

W ciągu 38 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:
● trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
● zwiększenia zdolności relaksowania się,
● uczy radzenia sobie ze stałym bólem,
● zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,
● podwyższenie samooceny,
● wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć
● rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.

MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.

 

🔹 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?

● stres związany z pracą i życiem osobistym
● niepokój i przemęczenie
● problemy ze snem
● chroniczny ból
● podwyższone ciśnienie krwi
● bóle głowy
● zaburzenia lękowe
● rozwój osobisty
● pogłębienie praktyki

 

🔹 Jak przebiega trening MBSR ?

● trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni. W tym czasie będziemy się spotykać co tydzień, w tym samym miejscu na 3 godz. (1-sze i 8-me spotkanie) i 2,5 godz. (spotkania od 2-go do 7-go).
● zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 7 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)
● każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.
● po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)
● każdy uczestnik otrzyma 3 nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań
● główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.

 

🔹 Zapisy i rejestracja:

Na 8-tyg. Kurs MBSR obowiązują zapisy i jest ograniczona liczba miejsc. Link do rejestracji.

 

🔹 Spotkania zerowe w styczniu 2018:

● 07 styczeń (niedziela), godz. 15:30-17:00, link
● 08 styczeń (poniedziałek), godz. 10:00-11:30, link

 

🔹 Kursy MBSR w styczniu 2018:

● PORANNY w poniedziałki, 15.01.2018, link
● WIECZORNY w niedziele, 21.01.2018, link

 

🔹 Praktyka Otwarta w styczniu 2018:

● 09.01.2018 (wtorek), godz. 18:00-20:00, link
● 23.01.2018 (wtorek), godz. 18:00-20:00, link

 

🔹 Miejsca:

NIEDZIELE – niedzielne Spotkanie Zerowe i wieczorny 8-tyg. Kurs MBSR odbędą się w Warszawie, przy ul. Lwowskiej 17 (6 min. pieszo od stacji Metra Politechnika).
PONIEDZIAŁKI – poniedziałkowe Spotkanie Zerowe i poranny 8-tyg. Kurs MBSR odbędą się w Warszawie, przy ul. Kredytowej 6 (5 min. pieszo od stacji Metra Świętokrzyska).
PRAKTYKI OTWARTE – Praktyki Otwarte Mindfulness odbędą się w Warszawie, przy ul. Kredytowej 6 (5 min. pieszo od stacji Metra Świętokrzyska).

 

🔹 Spotkanie indywidualne:

Niezależnie od Spotkania Zerowego, prowadząca – Anna Gubernat, przeprowadza indywidualną rozmowę telefoniczną z każdą osobą zainteresowaną uczestnictwem w kursie. Data i godzina rozmowy jest ustalana po wypełnieniu poniższego formularza (prowadząca telefonicznie ustala z uczestnikiem dogodny termin).

Spotkanie Zerowe nie obliguje do uczestnictwa w 8-tyg. Kursie MBSR i jest darmowe. Podobnie jak wypełnienie niniejszego formularza i rozmowa telefoniczna.

 

🔹 Cena:

Cena regularna kursu przy:
● płatności jednorazowej to 1200 zł
● przy płatności w 2 ratach to 2 x 605 zł
● przy płatności w 3 ratach to 3 x 405 zł

Liczba miejsc jest ograniczona i o zapisie decyduje wypełnienie formularza rejestracyjnego, wpłata pierwszej raty lub całości należności (płatność powinna być zaksięgowana dzień przed rozpoczęciem kursu; zdecydowanie preferowana płatność przelewem).

 

🔹 Dane do przelewu:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”
ul. Żurawia 6/12 lok. 766
00-503 Warszawa
Konto bankowe: 07 1750 0012 0000 0000 2765 9624 w Raiffeisen Bank Polska S.A.

 

🔹 Terminy i godziny spotkań WIECZORNEGO (w niedziele) Kursu MBSR:

● 21.01.2018, w g. 18:00-21:00, spotkanie 1
● 28.01.2018, w g. 18:00-20:30, spotkanie 2
● 04.02.2018, w g. 18:00-20:30, spotkanie 3
● 11.02.2018, w g. 18:00-20:30, spotkanie 4
● 18.02.2018, w g. 18:00-20:30, spotkanie 5
● 25.02.2018, w g. 18:00-20:30, spotkanie 6
● 04.03.2018, w g. 18:00-20:30, spotkanie 7
● 11.03.2018, w g. 18:000-21:00, spotkanie 8

 

🔹 Terminy i godziny spotkań PORANNEGO (w poniedziałki) Kursu MBSR:

● 15.01.2018, w g. 09:30-12:30, spotkanie 1
● 22.01.2018, w g. 09:30-12:00, spotkanie 2
● 29.01.2018, w g. 09:30-12:00, spotkanie 3
● 05.02.2018, w g. 09:30-12:00, spotkanie 4
● 12.02.2018, w g. 09:30-12:00, spotkanie 5
● 19.02.2018, w g. 09:30-12:00, spotkanie 6
● 26.02.2018, w g. 09:30-12:00, spotkanie 7
● 05.03.2018, w g. 09:30-12:30, spotkanie 8

Dzień Uważności – dla kursu porannego i wieczornego – odbędzie się w sobotę 03.03.2018 w godz. 10:00-16:30.

 

🔹 Prowadząca:

Anna Gubernat – certyfikowana nauczycielka MBSR, nauczycielka MBLC (Mindfulness Based Living Course) i CBLC (Compassion Bases Living Course), w trakcie certyfikacji, certyfikowanych przez Mindfulness Association (UK).

Członek i prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness, członek Mindfulness Association (UK), studentka ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Założycielka i przewodnicząca Koła Naukowego Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, pomysłodawczyni rozszerzenia działalności Koła na inne Wydziały Zamiejscowe Uniwersytetu SWPS (powstały samodzielne Koła Naukowe zajmujące się mindfulness w Sopocie, Poznaniu i we Wrocławiu).

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na stronę.

 

🔹 Kontakt:

Anna Gubernat
tel.: 501 40 30 15
e-mail: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl

 

🔹 Przydatne linki:

Facebook – bieżące wydarzenia
Facebook – fanpage mindfulnesskursy.pl
Strona mindfulnesskursy.pl – bieżące wydarzenia
Newsletter – informacje o promocjach, wydarzeniach

 

Do miłego zobaczenia,
Anna Gubernat

X